Varning för långt inlägg

Jag har inte skrivit på några dagar, och jag har märkt att vissa av er blir oroliga då, och det värmer något otroligt. Att ni bryr er om mig, ni kan inte fatta hur jäkla djupt berörd jag blir av er.
Och till dig T, här står det om hur Tea lämnade oss.

Jag kommer aldrig att radera ditt nummer från min telefon.
De senaste dagarna har varit riktigt jobbiga.
Jag känner mig oändligt ensam, jag är ensam i min värld.
I min värld finns Tea kvar, hon kommer snart tillbaka. I min värld är jag avdomnad. Jag känner inte. Jag hör inte.
Och igår gjorde jag slut med K. Den enda som har älskat mig på riktigt, förutom Tea.
Det gör ont också. Men jag känner att jag inte kan vara med honom.
Jag är för trasig för att kunna ta hand om honom och finnas där för honom som han förtjänar, och jag är för stolt för att luta mig mot honom.

Jag trodde att det skulle kännas bättre att göra slut. Att få vara själv, och jag vet att jag är feg, men jag vill inte älska honom mer, inte någon. Alla försvinner ändå. Men det känns inte bra. Det känns som om jag har gett upp igen. Men han ska ha någon bättre.

Men tillbaka till Tea.
Hon var så bra. Hon VAR bra för mig. Hon var verkligen mitt allt. Och jag kan aldrig beskriva hur mycket jag älskade henne. Eller älskar. Jag älskar henne fortfarande, och det kommer jag alltid att göra.
Men just idag, så är jag så himla ledsen. Hjärtat blöder och jag har så jävla mycket ångest.
Jag vill inte äta. Jag vill inte bli frisk. Jag vill inte behöva känna efter, behöva känna saknaden mer.
Jag är trött. Jag vill inte leva såhär. Jag mår så sjukt dåligt.
Jag är så trött på att behöva kämpa hela tiden.
Jag är så himla trasig. Inne. Innerst inne.
Och allt alla säger påverkar mig. Jag försöker hålla huvudet högt och inte ta åt mig av all skit. Men jag är inte som förr. Förut var jag verkligen iskall. Det folk sa rörde mig inte i ryggen, verkligen inte.
Men då hade jag en grund att falla tillbaka på, Tea.
Nu är det annorlunda, jag bryr mig och jag känner mig så svag.
Idag rinner tårarna hela tiden. tillochmed nu.
Kan hon inte få komma tillbaka? Snälla snälla snälla vem som helst som kan fixa.
Jag bara gråter och gråter. Jag behöver faktiskt henne. Mer än jag någonsin kunnat tro att jag behöver henne.
Jag är så beroende av henne. Att få vara hennes bästavän är det viktigaste jag har varit.
Jag kan inte nog förklara hur ont det gör just nu, jag har värsta ångesten, jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Det är så svårt att förstå, att hon aldrig mer ska få andas. Att jag aldrig mer ska få träffa henne.
Vad är det för värld egentligen.
Jag saknar henne! Så fruktansvärt mycket. Varför lämnade hon mig. Varför var hon tvungen att försvinna. Fanns det ingen annan, varför just hon. Varför Tea?
Jag skulle byta vadsomhelst för att få henne tillbaka.
Min lilla fina Tea.
Det är klart att jag undrar ibland, vad hon tänkte precis när det hände.
Hur hon har det, om hon kan se oss, om hon är besviken på mig. Men jag kan inte hjälpa det.
Jag är jäkla trasig, nu måste jag sluta, tårarna rinner så att jag nästan inte kan se längre.
Förlåt för ett långt och förvirrande inlägg.
Men tack för att ni finns och lyssnar.
itsablogglife

Kommentarer
Postat av: Mia.

Även om du saknar henne måste du äta och bli frisk. Du lovade henne det. Jag vet inte vad ajg ska skriva. Jag kan inte ens tänka mig hur ditt liv ser ut just nu, men jag tycker att du ska fortsätta kämpa. Tiden läker inte alla sår men dom bleknar. Det kommer bättre tider glöm inte det!
kram Mia

2008-01-17 @ 22:29:12
URL: http://www.nextchance.blogg.se
Postat av: Jenny

Va jobbigt att det varit "dålig" det senaste.. Men många dagar kommer ju säkert vara så, innan det känns bättre, det är helt naturligt! Jag tror visst du kommer hitta nån mer/eller nån annan som älskar dig, absolut!! Vad är du, 16? Du har ju hela livet på dig Malin! :) Även om det känns hopplöst vissa dagar, och det känns som man kanske vänt dom enda man tror bryr sig ryggen, det kommer alltid försvinna människor i ens liv, och det kommer alltid in nya!! Det gäller bara att släppa in dom när man själv är redo! Du är duktig Malin! Jag vet att du kämpar! Och glöm inte att man FÅR ha dom där kassa dagarna!! Det är inte ditt fel, det skulle vem som helst ha som gick igenom något sånt här! Gråt hur mycket du vill! Skrik hur mycket du vill! Va hur arg du vill! En dag släpper det, och då kommer du kunna börja ett "nytt" liv. Det tar sin tid, men du fixar det, det är jag helt säker på!! KRAM Jenny

2008-01-18 @ 08:33:38
URL: http://jennyandthecity.blogg.se
Postat av: emma å

din blogg tog mig med storm verkligen! jag satt och storlipade, tänkte hur det skulle kännas om min bästa vän gick bort. jag visste innan hur mycket hon betyder för mig, men du har fått mig att inse det ännu mer. att man ska uppskatta sina vänner och visa varje dag att man bryr sig och älskar de. så tack för det.
det är starkt av dig att kunna skriva om allt sånt hänt/händer och jag beundrar dig enormt!
jag blev faktiskt väldigt orolig när du inte hade skrivit, för det sista inlägget jag läste så var du jätteledsen. när jag sedan gick in på din blogg igen och förstod att sidan bara hade blivit konstig så var det en oerhörd lättnad! vill att du ska fortsätta kämpa och inte ge upp. din vän vill inte att du ska ge upp, så kämpa för hennes skull! jag förstår om det är jobbigt (eller egentligen inte eftersom att jag inte har förlorat någon vän, men du förstår mig kanske ändå), men sluta inte kämpa!
du skriver oerhört bra också, lätt att förstå hur du tänker.
kämpa vidare! jag kommer verkligen fortsätta läsa din blogg!

2008-01-20 @ 21:50:27
URL: http://eakerqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag kan inte ens sätta mig in i hur du känner just nu, det är helt sjukt orättvist att det ska behöva vara såhär. Jag önskar att jag kunde säga eller göra något för att få dig må bättre, men jag är rädd för att det är som du säger, att det enda som ens skulle kunna hjälpa är om du fick tillbaka Tea igen, och det går ju tyvärr inte. Men du har varit utan henne i ca ett halvår. Och även om det känns piss och helt fel, så är det som en milstolpe, du kan, och du ska klara det. Jag, och alla andra av dina läsare tror på dig, kom ihåg det. Kom igen who's with me?! Vilka här tror att Malin kan klara det?

2008-01-21 @ 12:54:19
Postat av: Josephine

Vart har du tagit vägen??

2008-01-28 @ 21:33:16
Postat av: Helena

Jag tror att Malin kan klara av det!

2008-01-31 @ 14:16:51
Postat av: Jenny -du vet :)

Malin! Var är du!?
Sitter här på jobbet, och känner mig deppig och nere, och kom att tänka på dig. schysst sammanhang de lät som där .. :) Inte så jag mena såklart! Men .. Hoppas du mår bra!! Hör av dig, Kram Jenny

2008-02-01 @ 05:00:02
URL: http://www.jennyandthecity.blogg.se
Postat av: elsab

gumman jag börjar bli orolig nu :O

2008-02-01 @ 21:29:24
Postat av: Mia

Vart har du tagit vägen?.. hoppas allt är bra!

2008-02-05 @ 22:32:44
URL: http://flygares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0