saknar dig, like hell

Jag kan inte sluta tänka.
Du har missat så mycket, men hur mycket har inte jag missat då?
Jag har missat så mycket av min fantastiska bästavän. Jag har missat dina mirakel, din glädje, dina vackra ord och allt där emellan som man sällan kan sätta ord på men som oftast betyder allra mest.
Du betydde allra mest bästavän, och tårarna rinner ikväll också för allt vi gått miste om.
jag saknar dig så fruktansvärt jävla helvetesmycket så ingen kan någonsin förstå. Det här är inte åh vad jag saknar min pojkvän eller min mamma som har varit utomlands i en månad. Det här är riktig jävla själasorg.
Jag kan inte sluta tänka.
Jag kan inte sluta sakna dig min finaste bästavän, snart tre år sedan du försvann, men kärleken växer bara starkare och starkare.
Saknar dig så in i helvete.
Behöver dig så in i helvete.
Älskar dig så jävla in i helvete.

Kommentarer
Postat av: e

vart har du tagit vägen? undrar hur du har det, saknar dina inlägg!

2010-06-14 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0