Lesson's learned,the wait waited,the pain survived and the memories preserved.

För egentligen... egentligen om jag fick välja. Egentligen i en annan värld och en annan tid. Egentligen om jag fick välja... egentligen så vill jag inte finnas till om du inte ser mig. Men jag får ju inte välja.

Älskling snälla kan du inte bara komma tillbaka? Jag gör vad som helst. Om det handlar om att lära sig en läxa så har jag lärt mig den. Jag har lärt mig att ta vara på allt. Jag har lärt mig att öppna mitt hjärta. Jag har lärt mig att förlita mig på mig själv. Lärt mig att se det fina i allt och att ta varje dag som den kommer.
Läxan är lärd, väntan är väntad, smärtan är överlevd och minnena bevarade.

Och alla tårar är gråtna, alla skrik skrikna. Alla ord skriva. Alla slag för att det är så jävla orättvis är slagna.
Och ändå, får du inte finnas till. Jag har gått genom eld och vatten. Och ändå när jag står här i slutet.
The end of the road. Så får du fortfarande inte ta fler steg här på jorden med mig.
Allt är sagt och gjort.
Men jag tänker stå här vid skiljevägen och vänta på dig, såsom du alltid väntade på mig.
Jag tänker stå här och vänta, för det är det äkta vänskap går ut på.
Jag väntar på dig min älskling och bästa vän i hela världen och överallt annars.
Jag väntar på dig, för inget är förevigt, och heller inte det här som skiljer oss åt.
Minnena är bevarade, nu saknas bara du.

Tårarna rinner galet nu bästis, jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dig!
Utan din kärlek och ditt obevekliga stöd. Vafan ska jag ta mig till utan min tea.
2 och ett halvt år senare och jag fattar ju ingenting.
♥♥♥
Seriöst det är helt galet
jag har ingen som helst aning om vad jag ska ta mig till. Behöver Tea. Behöver min bästis, kan inte för mitt liv förstå vad jag har gjort för att förtjäna det här. Varför var just min bästavän tvungen att försvinna...
Det är galet svårt att få grepp om ens, 2 och ett halvt år. Två hela sommarlov, två julafton och så mycket mer som man inte kan sätta ord på som du missat älskling.♥

Men jag lovar dig det här bästis, att så länge jag lever kommer jag att vänta på dig, oavsett vad.
Soulmates never die.
saknar dig, något så in i helvete therese
din mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0