Catching up

Postat av: Linn

Hejsan!
Slinkade just in på din blogg och måste säga att jag tycker att du verkar vara väldigt stark som person. Jag skulle aldrig kunna föreställa mig att sitta i den situationen du sitter i. Det är så sjukt att människor kan göra något så hemsk mot en människa. Fortsätt kämpa på =)

VIlle bara slinka in med en lite kommentar!
Kram
Linn


Linn, det är sånna som du, som får mig att fortsätta.

Anyway. Jag har varit dålig på att skriva. Förlåt för jag vet att det är många som undrar, och på ett sätt är jag skyldig er att berätta. Nu är jag igång igen iallafall!<3

Ny börjar det komma inlägg ialafall.

yours truly.

itsablogglife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0