ÄLSKLING

image9
Malin ♥ Christoffer
Älskling, jag vill alltid finnas där för dig, som du finns där för mig.
Jag kan inte förstå vilken tur jag har haft, jag har ju hittat dig.
Jag hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig, jag lever för dig mitt hjärta.
Du har funnits där sedan dag ett när det har varit jobbigt.
Men om du också försvinner, kommer jag aldrig mer att resa mig upp,
du betyder världen för mig, älskling.
Du förändrade mitt liv,
och du är det bästa jag har.
Jag älskar dig.

itsablogglife

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag älskar dig gumman, du är mitt allt med. Jag finns till för dig. Jag lämnar dig aldrig igen.
Älskling

2008-03-17 @ 21:55:22
Postat av: Sebbe

Haha nu vet jag vem du är Malin, muhahaha, nej jag bara skojade, men jag såg vem du var nu, vi går i samma skola...

2008-03-18 @ 13:58:45
Postat av: emma

gud man blir så rörd, du verkar ha världens bästa pojkvän och verkar vara världens bästa flickvän, även fast du själv inte tro det, så är det så. Ni verkar va så otroligt söta ihop! är det ni på bilden?:) får man fråga vilken skola du går i? :) hur gammal är du?
DU ÄR STARK, verkligen iponerande

2008-03-18 @ 18:12:58
Postat av: Malin

Sebbe: Oj då, okej, men jag skulle uppskatta om du inte spred ut den här bloggen, så att alla kan läsa om min alkoliserade mamma och min överdos, tack på förhand!

Emma: Nej vad söt du är! Tack så himla mycket, jag vill verkligen vara det bästa jag kan vara, gud vad glad jag blev när jag läste din kommentar!
Jag är 16 år, och vilken skola jag går i vill jag helst hålla hemligt... Tack så himla mycket ni som läser och kommenterar så fint!

2008-03-19 @ 20:19:22
URL: http://itsablogglife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0