100 inlägg

image10

Just the two of us. Jag älskar dig, du är allt, allt jag har kvar.

Jag saknar dig bästavän. Jag saknar kokosnöts doften, jag saknar ditt läppsyl som luktade hallon.
Ditt rum som luktade du och hårspray.
Jag saknar nagellacksfläcken på din heltäckningsmatta som vi råkade göra på din födelsedag.
Jag saknar mina kommentarer och ditt sätt att vara.
Sättet du sa Malin på, hur du fick mig att känna, du gjorde mig trygg.
Jag saknar att veta att någon behöver mig, som du behövde mig. Det låter ofta som om jag var den enda trasiga i våran vänskap, men Tea hade också problem i sin familj som hon ofta behövde stöd för.
Jag saknar att vara någons bästavän, iallafall sån som jag var med Tea.
Jag saknar att hon inte ändrade mig, jag fick vara den jag var.
Jag visste att vår vänskap var för bra, jag visste det hela tiden.

Jag minns när jag låg på sjukhuset, efter bilolyckan.
Tea kom in med tasse, hennes nalle, och hoppade upp i sängen bredvid mig, pussade mig på kinden, tog min hand och berättade om sin dag i skolan, den dagen jag hade missat.
Inte kunde man ana att hon hade stannat på sjukhuset hela natten och oroat sig under min operation.
Hon var helt fantastisk, min Tea.

Jag saknar henne mest av allt. Jag saknar också mig själv, jag var bättre när jag var med henne, snällare gladare, mer nöjd med mig själv.
Nu är jag annorlunda och jag försöker verkligen att lära känna den nya Malin, men det är svårt.
Tur att jag har Christoffer iallafall, han är verkligen anledningen att jag andas just nu. Jag älskar honom, förlåt om jag tjatar men han är mitt allt just nu. Det är han.

Jag har inte gråtit på jättelänge känns det som, men idag verkar allt ha börjat om.
Jag vaknade mitt i natten, jag tyckte att jag hörde Teas röst, är det normalt föressten?
grät jag iallafall, sedan när jag vaknade på morgonen så  råkade jag dra ut fel låda igen, med Teas kläder som hon hade lämnat kvar hos mig, hon hade liksom en egen låda!
Sedan gick jag till skolan,och jag grät för att platsen var tom, för att jag hade hennes skåp.
För att Eric är utan flickvän.
För att det snart är sommar = ett år sedan.
Sedan grät jag för att jag är en dålig storasyster, dålig flickvän.
Och nu gråter jag, för att jag är så himla ensam. Christoffer är på träning, och jag är så ensam. Så jäkla ensam.
Jag hatar att vara såhär, beroende av någon, för jag vet att när han inser att jag
inte är bra, och gör slut, så kommer jag nästan att gå under. (Förlåt Chrille)

Jag hatar när man är på träning, jag vill ha honom här hos mig, fast jag vet att han nästan alltid är hos mig. Till mitt försvar brukar jag inte vara såhär, det är bara just nu.

Sen hatar jag när min lillasyster mår dåligt, hon tar efter mig, det skulle vara bra att ha en mamma som kunde ta hand om iallafall ett av sina barn, så att jag kan ta hand om mig själv.

Men mest av allt hatar jag att vara långt ifrån Tea, och längre bort än jag är just nu, kan man faan inte komma.
Efter det här, 100 inlägget. säger jag godnatt.
itsablogglife

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har precis suttit och läst igenom varenda inlägg.
och jag vill att du ska veta att du har fel om en sak, du är stark!
jag beundrar dig för det du gör och jag hoppas till gud att du kommer ta dig igenom det här.
lycka till!

2008-03-20 @ 08:08:02
Postat av: Anonym

älskling, kan man skirva till dig någonstans
privat ?

2008-03-20 @ 12:50:45
URL: http://underbarahon.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror jag skicka (a)

säg till om inte ! :O

2008-03-20 @ 14:41:53
URL: http://underbarahon.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Malin, du är det bästa jag har. Du får mig att framstå som den bättre i vårt förhållande, när sanningen är att det är du, det är du som är bäst.
Jag kommer inte att lämna dig, jag kommer inte att släppa dig igen!
Jag vet att du saknar Tea, och allt.
Kom bara ihåg, att du, Malin, du är MIN bästa vän.
Och vad som än händer så kommer jag alltid att anse dig som min bästa vän.
Jag älskar dig, och jag kommer hem till dig nu efter träningen älskling.
När du säger att du behöver mig, så tycker jag inte att du är jobbig, jag älskar det!
Jag är lyckligast när jag är med dig, Malin.
I love you!

2008-03-20 @ 19:06:25
URL: http://itsablogglife.blogg.se
Postat av: emma

ni har olika uppfattningar om vem som är den "bästa" i erat förhållande, men jag antar att de är så att man aldrig ser sig själv som bäst. Ni ska vara tillsammans, för tillsammans är ni bäst. Ingen av er är den bästa, de är kombinationen av er, ni behöver varandra så mycket.
Det är så otroligt härligt att ni har funnit varandra, det är du värd. Efter allt du har gått igenom. På den fronten måste jag säga att jag är avis, de är vi nog alla, right?
har lite svårt för att förklara hur jag menar, hoppas du förstår.
Jag beundrar dig, väldans mycket!

2008-03-20 @ 23:14:40
Postat av: emma

måste bara säga en till sak! Egentligen gillar jag inte och läsa andras bloggar, men din är verkligen super bra! jag älskar den. Du skriver riktigt bra. Kan inte låta bli och fälle en tår, när jag läser den. Du ska vara stolt över dig själv! :)
kram!

2008-03-20 @ 23:31:04
Postat av: Malin

Anonym:Tack! Det är sånna som du som ger mig styrka, jag vill vara stark, och jag hoppas att jag kommer igenom det här också. Tack iallafall.

Underbarahon:Absolut, alla som vill kan maila, på:
[email protected]
Kramkram

Christoffer:Älskling! Jag är lyckligast med dig också, allt jag gör, gör jag för dig nu. Jag älskar dig finaste!

Emma:Åh du har så rätt! De flesta fattar inte vad vi har tillsammans, och du som aldrig har träffat oss, verkar ändå förstå, det betyder så himla mycket för mig, det ska du veta.
Du kommer också att hitta någon du underbara människa!
Men Gud tack! Jag gjorde min blogg till Tea egentligen och vad andra tycker styr inte över den, men att ni tycker om den och låter mig veta det gör mig så otroligt stolt, Tea skulle nog ha tyckt om den också, jag hoppas det iallafall.
KRAM och ta hand om er!
MALIN

2008-03-21 @ 20:15:38
URL: http://itsablogglife.blogg.se
Postat av: Anonym

tänker på dig !

2008-03-22 @ 19:20:00
URL: http://underbarahon.blogg.se/
Postat av: emma

Jag förstår nog, eftersom du är så himla bra på att skriva, du förklara så bra, jag blir helt rörd. Du hjälper mig att förstå dig! Jag är alldelse övertygad om att tea också gillar bloggen. =)
Tänker på dig! :) mina krafter ger jag till dig!
kram!

2008-03-26 @ 00:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0