SVAR DEL 2

De sista frågorna:

Postat av:

vem är du?:)

2008-07-08 @ 17:18:25

Jag är Malin, mer än så vet jag inte än... I'm trying to find out, och resten, får ni bedömma själva!:)

Postat av: L

va vill du bli när du blir stor?
´är utseendet viktigt för dig?
vilken årskurs går du i?
Tycker dina kompisar att de e jobbigt att du saknar tea så mkt? (kanske inte du kan svara på btw) Då kanske inte dom känner att dom räcker till..Fast det är ju klart dom blir ju aldrig som tea.. så dom räcker ju inte riktigt till. Men då kanske man tar avstånd eftersom man vet att du aldrig kommer kunna släppa in någon som tea kanske.. aja, nu blev det grötigt..
din blogg är suverän!

2008-07-08 @ 22:15:21

Hej L!
Jag vill bli författare. Jag ska skriva en bok om Tea, kanske publicera mina inlägg här från bloggen.

Nej utseendet är inte speciellt viktigt för mig, jag tycker om att pyssla om mig själv och köpa kläder och så, men hur andra ser ut är upp till dem, jag skulle aldrig dömma något på utséende, det tycker jag är riktigt fel.

Jag ska börja i 2an  nu till hösten!

Vilken bra fråga, jaa det gör dem. Och när jag är ledsen så vet de ofta inte hur de ska reagera, för den som kände mig bäst, är ju Tea, det känner inte mig lika bra... jag visar det aldrig, men de vet nog att ingen, förlåt, kommer att duga, inte som Tea gjorde, eller gör iallafall.
Och det är ju så, att jag tar massa avstånd, och jag vet att vissa blir sårade, men jag jobbar på det för jag kan inte leva hela livet på den vänskapen jag och Tea delade, även om jag gärna skulle vilja.
Tack så himla mycket, vilka bra frågor du hade! :)
Tack för den här frågestunden!♥ pussar

Imorgon kommer ett riktigt inlägg antagligen, för exakt två år sedan, imorgon, hände det näst värsta som kunnat hända min fina älskade Tea. Jag kan inte skriva det idag, men imorgon är det dax, på själva årsdagen.
Stort inlägg som sagt imorgon.
itsablogglife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0