bestfriend til' the end

Jag minns när hon berättade det.
Snabba steg bakom henne, som jagade henne. Hon sprang, han var snabbare.
Det var mörkt och tyst, och när han väl fick tag i henne
, var det ingen som hörde henne skrik på hjälp.

Hon var påväg hem från sin faster, sent, men det var bara någon kilometer hem.
Redan när hos steg ut ur huset
så kände hon att någon tittade på henne.
Efter någon kilometer hörde hon stegen. Hon sprang, men han hann ikapp henne.
Knuffade ner henne i diket, och där, gjorde han en av det värsta sakerna man kan göra mot en människa.

Anledningen till att jag skriver detta, är för att hedra Tea's minne på ett sätt, om hon hade levt nu, så skulle vi ha pratat om det här, hon skulle varit ledsen, och jag skulle funnits där för henne.
Det var så det skulle ha varit,
även om det hade varit jobbigt för båda så skulle det ha varit så!
Den andra anledningen är att jag vill varna er alla.
Det finns sånna här sjuka jävlar i världen, och det är inte så att det bara händer andra, det hände min fina Tea!
Ta vara på er, och era kära.
En dag KAN man stå där helt ensam.

Bästavän, jag saknar dig. Tänk hur många gånger jag har skrivit det, sagt det, skrikit det.
Miljontals säkert.
Och det är lika sant om inte mer och mer för varje gång jag säger det, för ju fler gånger jag säger det, desto längre tid har gått sedan jag sist såg dig.
Jag vet inte varför, men just idag vill jag verkligen ha dig här, fast det är en hemsk dag, för dig hjärtat.
Men jag ville vara här för dig idag, när det var jobbigt.
Men nu får jag skriva det här istället, så att du vet att jag inte har glömt det!
Jag vet precis att det var idag, och jag skulle ha funnits där för dig idag, och alla andra dagar, fast mest idag.

Jag vill verkligen att du ska veta det älskling, att jag minns, så att du inte tror att alla sånna här saker försvinner bara för att du är borta. De finns kvar, de är fortfarande viktiga för mig!
DU är fortfarande viktig för mig.

Jag tror att du blir glad när/om du ser det här gumman, för det är en varning för alla, alla ni som läser och kände Tea, eller visste vem hon var, tänk på det här.
Det kan hända vemsomhelst, varsomhelst.

På din jobbigaste dag Tea:
Jag älskar dig, och vi tog oss igenom det här, you did good honey!
Du är fortfarande bäst och jag älskarälskarälskar dig♥
Kom ihåg det mitt hjärta.
Och vet du vad den här hemska, hemska upplevelsen lärde oss?
- Jo att vi omigen kan ta oss över hinder som kan tyckas vara onåbara, om vi bara gör det tillsammans
Tillsammans är vi starkast älskling.
Terése hjärta Malin Bästavänner förevigt!
itsablogglife

Kommentarer
Postat av: Kimmie

Fyfan vad sorligt, RIP TESESE.

2008-07-10 @ 23:32:56
Postat av: Jenny

Hej Malin. Hur går de? Allt okej? Kram Jenny

2008-07-15 @ 10:32:48
URL: http://jennyandthecity.blogg.se/
Postat av: Jenny

De är sådär.. men jag har semester nu, så jag ska vila upp mig ordentligt o försöka göra saker o ting till de bättre som inte känns bra. Fy va hemsk det som hände Tea, det du skrivit om menar jag.. Jävla svin som gör sånt.. Usch

2008-07-19 @ 01:10:52
URL: http://jennyandthecity.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo det är ju tyvärr så att livet oftast är orättvist vad det än gäller. Jag tror att det kommer en dag då det blir lättare Malin, det finns ingen tidsgräns för när man slutar sörja och gå vidare, det kommer när det kommer. Ge inte upp bara!! KRAM Jenny

2008-07-21 @ 10:20:19
URL: http://jennyandthecity.blogg.se/
Postat av: E

så så fint gumman! Jag vet att Tea är så stolt över dig! Du gör det så fint för henne.

2008-07-24 @ 19:32:42
Postat av: Anonym

fuck you

2008-08-08 @ 21:13:40
Postat av: E

hur mår du? Det va längesen nu. När du skriver sådär sällan gör du en orolig!

2008-08-16 @ 03:04:29
Postat av: E

Malin, föööör lång tid har gått! Skriv!! undrar hur du mår..

2008-08-25 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0