JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN

Det är helt galet vilka fina kommentarer jag får ibland.
Postat av: erika

det där var jobbigt att läsa. jag har läst genom varenda inlägg nu, och jag beundrar dig som fortsätter kämpa även fast du går i motvind. Jag önskar dig all lycka till i världen, och hoppas att du finner ljuset tillbaka. All kärlek till dig

2008-feb-16 @ 14:52
(Jag hoppas att det var okej, för dig Erika att jag la ut den.)

En sån sjukt fin kommentar, jag kan inte ens beskriva hur mycket den värmde mitt hjärta. Ni är för fina.

Dina sista ord ekar i mitt huvud om och omigen.
Dagarna rullar på, utan att jag riktigt känner att jag följer med. Det är svårt att förklara. Men så känns det. Jag är fortfarande i bubblan.
Det känns som om en del av mig saknas, verkligen som om något är borta. Och jag undrar  om det någonsin kommer att förändras.
Det är klart att jag vill må bra igen, men en del av mig vill inte vara lycklig så länge som Tea inte här, och hon kommer ju inte tillbaka.
Och om den delen försvinner så kommer jag nog också att må ganska dåligt, det är ju det enda jag har kvar nu.
Och jag vill att hon ska stanna kvar.
Alltid egentligen. Och jag hoppas att det är det hon gör.
Hon kan ju inte bara vara borta.
Inte efter alla tankar och ord som har delats. Hon måste ju finnas kvar.
Varje gång jag skriver i bloggen mår jag jättedåligt, samtidigt som jag mår bra.
Det här är stället där jag kan tjata hur mycket som helst om hur bra Tea var.
Och jag minns här. Även om det gör ont, så vill jag aldrig glömma henne.
Jag kan leva hela mitt liv, och må så här dåligt, bara för att få ha kvar minnena.
Det är sant.
Nu ska jag ut och... ja bara ut. Tårarna rinner så jag slutar där.
itsablogglife

Kommentarer
Postat av: erika

Det är helt okey Malin. Det där värmde inom mig med :). Sköt om dig tjejen

2008-02-17 @ 21:50:28
URL: http://irmaerica.blogg.se
Postat av: Andreas

Hoppas att du någon dag finner fred inom dig, inte att du ska glömma din vän utan att du ska kunna leva igen med henne vid din sida.

Vad hände med din bästa än egentligen?

2008-02-19 @ 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0