Blandat

När ska man skratta, och när ska man gråta.
Jag saknar känslan av att ha en hand runt ens midja. Att ha någon som pustar varm luft i ens nacke.
Någon som för en in i ett rum. Någon som bryr sig.
Jag saknar dig Kristoffer. Hur kunde jag någonsin släppa någon som du.

Jag har fått någon fråga om varför Tea inte tyckte om K, eller Kristoffer, som han heter egentligen.
Det var inte så att hon tyckte illa om honom, det var bara det att efter allt som hände mellan oss när vi gjorde slut, så mådde jag ganska dålig. Och jag antar att hon gjorde honom till syndabock, även om det inte alls var bara hans fel att det blev som det blev. ♥

Under den senaste veckan har jag funderat en massa, på mig och Kristoffer.
Jag har verkligen inte behandlat honom rätt, fast han var inte den bästa pojkvännen heller.
Jag kan inte förstå att han ville vara med mig. Det gör jag inte nu heller.
Jag vet att han vill jobba på oss, och vi ska det, fast långsamt den här gången.
Jag älskar dig honey, mest. Och jag vill att det ska fungera den här gången.
Men tillbaka till Tea igen. Finaste bästavän.

I will wait right here, hoping for your safe return.
Ibland är det svårt att andas, när du inte är här.
Jag kan inte fatta hur länge sedan det var, sedan du var här. Jag minns våra sista ord, jag kan känna din doft ibland, som från vår sista kram.
Jag saknar dig,
och jag behöver dig mer än du tror, och jag behöver dig fortfarande.
Saknaden är så jäkla hård utan dig. Världen har tappat gnistan, meningen rentav.
Det känns som om det inte finns någon mening för mig att stanna kvar här utan dig.
Jag var menad att vara din bästavän, och det var det enda jag ville vara.
Du var fan bäst älskling! Kom tillbaka innan jag dör av sorg!
Men jävlar vad jag kunde bli arg på dig, och du på mig med.
När du alltid slarvade bort dina
saker och gnällde.
När jag ser tillbaka på det, så är det nästan sånna stunder jag saknar mest.
Jag saknar att kunna tjaffsa med någon, och ändå veta att vi var bästisar, no matter what.

Så jäkla bra var du, och jag saknar, saknar, saknar SAKNAR DIG.
Och vad som än händer, och jag lovar älskling, vadsomhelst, så kommer du fortfarande att vara min bästa vän.
Det kommer alltid att vara så finaste.
Och jag vet att om du kunde, så skulle du vara här med mig nu, men det går inte, jag vet det. Men jag kommer alltid att vänta, och hoppas, på din återvändan.

I will wait right here, hoping for your safe return. I promise baby. We'll meet again.
Älskar dig. Skriver senare.
itsablogglife

Kommentarer
Postat av: erika

Du är en vacker person malin. jag vill verkligen att du ska komma tillbaka till ditt liv. Att du ska känna hur underbart livet är och jag tror att du kommer komma tillbaka. Du är stark, smärtan som finns inom dig, kommer nog aldrig försvinna, men du kan lära dig att hantera den och den gör dig bara starkare. jag kan inte säga att jag förstår hur du känner dig, men jag kan sätta mig in i din situation, jag har varit där själv, fast på en helt annan nivå. det var min vän, min andra halva. helt och ren vänskap, det var ett band mellan oss som ingen kunde bryta - som dig och Tea. men på något underligt sätt, så skedde det, vi gled isär. det tog ett år innan vi kontaktade varandra igen. det var ett år fullt med smärta och tårar. det fanns ingen jag kunde anförtro mig åt. jag tackar himlen varje kväll, över att jag fick tillbaka min vän, att jag fick en andra chans. Det gör så fruktansvårt ont i mig att veta att din chans är redan har passerat. att dina och Teas dagar redan är räknade. vi kan inte göra någe mer än att le åt det förgångna och minnas alla bra bitar. för det är när man förlorar någon, som man verkligen inser hur mycket den personen betyder för än. Jag tror att Tea vet hur du känner och att du saknar henne, hon känner nog dessamma till dig. Jag kan inte få dig att sluta fälla tårar, men jag vill med all min kärlek att du ska få livet åter. jag tror på dig. jag tror verkligen på dig. All kärlek i världen till dig

2008-02-20 @ 22:12:55
URL: http://irmaerica.blogg.se
Postat av: Kristoffer

Malin, jag älskar dig, det ska bli annorlunda nu, det kommer att funka den här gången. Jag vill inte vara utan dig, och det spelar ingen roll om du trycker bort mig, för jag ska finnas där för dig, jag har lovat det. Du är allt jag vill ha, älskling. Du är bäst, det finns ingen bättre än du, du är allt, vad du än säger och tror.
Det har alltid varit du, och det kommer det alltid att vara. Jag älskar dig Malin.
Kristoffer.

2008-02-28 @ 10:18:17
URL: http://itsablogglife.blogg.se
Postat av: matilda

du skriver så otorligt bra.. jag blir i en helt annan värld när jag läser, vet inte riktigr hur jag ska förklara..

2008-02-28 @ 17:25:26
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Klara

FYFAN vad gulligt din pojkvän skrev om dej, ta åt dej nu asså!
Skitägande blogg du har också.

2008-02-29 @ 09:05:03
Postat av: Anonym

måste bara säga, att jag tycker aldrig du ska ta bort den här bloggen, det är ett minne av ditt liv, och dina känslor. Om det känns jobbigt att ha den, så sluta skriv men ta aldrig bort den! isf måste du spara allt du har skrivit och göra det till en dagbok! Senare i livet tror jag att du kanske kommer vilja gå tillbaka. Visst det kommer alltid finnas i dina tankar, men det är guld värt och ha det nerskrivet också!
YOU GO GIRL! :)

2008-03-02 @ 12:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0