just for now

This is the longest we've been without talking baby

Jag står barfota på den kalla blöta stranden.
Enorma snöflingor faller runt omkring mig.
Jag kniper ihop ögonen och stålsätter mig för att stoppa de tusentals rysningar som går genom min kropp.

Månen lyser upp vattnet.
Och jag står, ensam på stranden som sträcker sig flera kilometer åt båda hållen.
Jag huttrar i mitt tunna nattlinne.
Flingorna smälter på min varma bara hud.

"Jag saknar dig älskling" viskar jag rakt ut i den svarta natten.
Och jag hoppas med hela mitt väsen, att du hör mig, och att du saknar mig också.

Men jag får inget svar. Jag kommer aldrig mer, att få ett svar.
Vetskapen om det, tvingar mig ner på knä.
I sanden textar jag "Terese".
Sekunden efter sveps mina ord bort av en våg.
Tårarna börjar falla direkt, utan att jag ens hinner få en tanke att stoppa dem.
                         En andra våg sveper in.
Mitt nattlinne är genomblött och skitigt av sanden. Men jag sitter där, fast besluten om att inte röra mig en meter, förens det slutar göra ont.
Men det slutar inte, för det gör så jävla sjukt helvetes ont!
Men de enda orden som går genom mitt huvud, är förlåt.
Förlåt för allt, förlåt för att jag var fel, förlåt för det här, förlåt för att jag inte dög, för det jag har gjort som gjorde så att jag förtjänar den här smärtan, för allt jag ångrar. Förlåt för allt.

Steg bakom mig. Lillasyster Jennifer kryper upp bakom mig i sin rosa overall.
"Ska vi göra en snöängel?" viskar hon mjukt i mitt öra.
Jag börjar skratta mitt i all gråt. Fast det bara är typ en millimeter snö, fast jag är helt trasig, fast det är mitt i natten, klart att vi ska göra en snöängel.
"Men först ska du ha riktiga kläder på dig" nynnar hon. Och sedan tar hon min hand i sin och drar mig mot huset.
Tack gode gud, om du nu finns, fast det tror jag inte för vad fan har du gjort mot mig? Det som har hänt kan inte förlåtas, jag kommer aldrig att glömma det, du har inte gjort ett piss för mig, om jag inte är något för dig, då är du fan inget för mig! Iaf, tack gode gud, om du finns fast jag inte tror det, tack gode gud för lillasyster!

Tea, jag saknar dig så mycket!<3 jag skulle göra allt, ALLT för att det skulle vara vi igen! Jag tar din plats när som helt, jag tar din smärta, jag tar allt. om det bara blir vi två igen!<3
Det här är det längsta som någonsin har gått utan att vi har pratat. Och jag vill bara försvinna.
Jag älskar dig bästavän.
itsablogglife

Kommentarer
Postat av: elsa.

Vart har du tagit vägen? :(

2009-03-23 @ 21:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0