Jag har saknat er, massor

Guess who's back.

Nu är jag hemma igen. Åh vad jag har saknat er!
Fina fina älsklingar!

Jag har inte riktigt tid att skriva just nu, men jag ville bara höra av mig, för jag vet att ni bryr er!
Och jag älskar er så himla mycket. Alla som kommenterar så jäkla fint, men även de som inte gör de, men som läser och som jag vet bryr sig.

image10

Favorit bild på mig och älsklingen. Visst är han finast i världen?
Jag har ju som sagt varit inlagd och det har varit en massa tjafs för att jag skulle få åka hem.
Sedan kom jag hem och så var det precis som jag hade lämnat det.
Ingen mat i kylen, döda blommor.
= Ingen mamma eller jennifer för de hade stannat hos en släkting i malmö.

Jag har iallafall Christoffer.
Jag måste gå, men vi hörs sen, älskar er, puss.
Och Tea, jag älskar dig mest!
itsablogglife

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att höra att du är hemma Malin!! Stand strong! KRAM Jenny

2008-04-29 @ 15:25:32
URL: http://jennyandthecity.blogg.se
Postat av: e

yippieeee, äntligen! =) lova å skriv senare, vill veta hur du mår!

2008-04-29 @ 15:47:51
Postat av: Anonym

Åh härligt! =)

2008-04-29 @ 18:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0