Christoffer här

Hej det är Christoffer, Malins pojkvän, fast det visste ni kanske?:)

Malin är INTE död, hon har blivit inlagd på sjukhus, hon har fått blindtarmsinflammation.
Det är ingen fara med henne, hon opererades förr förra onsdagen, för ungefär en och en halv vecka alltså.
Nu är hon bara kvar på sjukhuset eftersom att de kollar hennes värden och så.

Jag vet inte hur de gör i vanliga fall men Malin ska stanna där tills imorgon tidigast eftersom att läkarna är oroliga för hennes vikt.
Sedan har hon ju varit dålig på att äta när jag var borta så hon var helt uttorkad när hon kom in.
Så de var lite oroliga, men allt gick bra och hon kommer att bli helt okej.

Egentligen brukar jag inte skriva här ju, men ni var så jävla oroliga, så jag tänkte att jag måste berätta.
Det är så jäkla nice att ni bryr er så mycket om Malin, hon behöver det vet ni.

Hon vill vara stark och många ser henne som jättestark, så hon känner alltid press av sånt.

Alltså hon får inte press av er, utan av andra i hennes omgivning.

Men jag vet att det betyder mycket för henne när ni bryr er, ni är great!♥ Jag har lästa egenom alla kommentarer och jag har fan inte sett en enda taskig, det är bra att ni låter bli det.


Nu när jag ändå är här så tänkte jag svara på lite frågor som jag vet att ni undrar över, är det något annat kan ni fråga.


Jag heter som sagt Christoffer, jag går i samma skola som Malin i hennes parallellklass, 2a.
Jag och Malin blev ihop igen efter ett ganska långt uppbrott och jag är så jävla glad för att vi hittade varandra igen.

Malin tror ofta att hon är jobbig eller en börda men det är så jäkla långt från sanningen som man kan komma. Hon skriver också ofta om hur mycket hon behöver mig, men ni får ju aldrig se den andra sidan, min alltså.

Jag är sjukt beroende eller vad man säger, av Malin. Hon är det bästa jag har, och hon lyser upp mig värld, på riktigt. Jag älskar verkligen henne, det är sjukt hur mycket hon betyder för mig, jag kan liksom inte förklara.
Och det här med Tea, det är verkligen det värsta som någonsin skulle kunna hända Malin.

Hon och Tea var världens bästa vänner, jag har verkligen, helt ärligt inte sett någon liknande relation.
Och det är verkligen med sorg i hjärtat som jag ser Malin kämpa med saknaden varje dag.
Hon förtjänar inte det här, hon har varit med om tillräckligt kan man tycka liksom.
Och Tea var också en jäkligt fin tjej. Så himla omtänksam och rar. Jag önskar verkligen att hon fanns kvar här för Malin, det är vissa saker som jag inte räcker till med. Men det är som det är, och Malin är så jäkla bra, och hon hedrar verkligen Teas minne så jävla bra, men det är  jobbigt, Malin kan må så sjukt dåligt vissa dagar och jag hatar när jag inte kan hjälpa, för vissa dagar vill hon bara ha Tea. Hon behöver Tea och det är så jäkla orättvist att just Malins bästa vän skulle dö. Malin har verkligen varit med om mycket, för mycket.
Hon har det inte lätt hemma, med hennes mamma och så. Hennes Pappa bor i Usa och bryr sig inte ett skit om henne, det han inte fattar är att han går misste om världens bästa tjej.


Nu ska jag dra och hälsa på Malin, om jag kommer in efter besökstiden, men jag får svara på andra frågor någon annan gång, det är bara att maila eller kommentera.
Ha det bra, nu har ni fått "snacka" så att säga med Malins töntiga pojkvän, vi hörs, pusspuss
Chrille

Kommentarer
Postat av: Mia.

Vad skönt att det inte var något värre :) Vissa kommentarer kan verkligen skrämma skiten ur folk.
Du verkar vara en trevlig pokj :) Ha det bäst

2008-04-22 @ 13:47:50
URL: http://www.fruktsalllad.blogg.se
Postat av: C

Gud va skönt, man blev ju lite orolig..
Gulligt inlägg btw, :)

2008-04-22 @ 21:03:54
Postat av: Hannan

gullechrille, haha om du och malin gör slut så kan du alltid ringa moi!
Puss!

2008-04-22 @ 21:22:40
Postat av: linda

Ah vad skont att hora att du lever Malin! Jag var orolig for dig.
Och vilken snall kille du verkar ha, jattefint skrivet av dig Christoffer =)

2008-04-23 @ 00:10:53
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: emma

weiiiiiii, tack christoffer! jag har varit så orolig, då hoppas vi att malin skriver snart igen då:) hälsa henne från mig från emma, hon förstår nog =)

2008-04-23 @ 07:09:14
Postat av: nathalie

naaaw vad söt du är mot henne :) såna killar växer inte på träd.

2008-04-23 @ 15:08:06
Postat av: Christoffer

Mia: Jo jag förstår att ni blir oroliga, det är så jävla onödigt att starta sånna rykten... Tackar tackar, ni äger ni med!

C: Ja jag förstår det! Tack så mycket, det kom från hjärtat faktiskt!

Hannan: Haha ja du det är bara det att jag och malin inte har några planer på att göra slut, aldrig, aldrig aldrig.
Men haha tack för erbjudandet!

linda:Tack så jättemycket! Jag trodde verkligen att ni skulle kommentera att ni ville att malin skulle skriva och att jag skulle hålla mig långt borta från allt vad bloggande innebär, men tack alla!

emma:Absolut hon uppdaterar snart, hon vill bara komma hem och ta det lite lugnt först, jag kom faktiskt ihåg att hälsa föressten!
Och hon blev jätteglad Emma, hon visste precis vem du var.

nathalie: Man tackar man tackar, det kanske är så ja men vi kommer alla att hitta någon som ni förtjänar!

Tack alla för att ni tar hand om min Malin!
Kramar från Chrille

2008-04-25 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0