Christoffer här igen, sista inlägget i promise!;)

Christoffer här igen, Malin får komma hem imorgon!:)

Hon tyckte att det var bra att jag skrev här, och hon tyckte att jag skulle skriva en gång till så att ni får lära känna mig lite bättre haha.

Det kanske ni tycker är jättetråkigt men jag gillar fan att skriva här så nu blir det ett till inlägg från mig.
Malin har typ lovat att skriva imorgon så då får ni tillbaka den bästa.

Hon har fått några frågor mailade om mig, och till mig sen igår, så jag tänkte svara på dem nu.


Vad gillar du mest med Malin? Tror du verkligen att ni två kommer att hålla? Jag menar inget elakt, det är bara det att ni är ju så unga så oddsen är ju inte på er sida direkt.

Jag tycker om att hon är så ärlig, och så stark även om hon inte tror det själv. Sedan finns det ju alltid det där som man inte riktigt kan sätta fingret på, som är för härlig bara. Hon är den bästa personen jag känner.
Och låt mig säga såhär, jag och Malin har lovat superlänge, att den dagen hon blir friskförklarad, så kommer vi att förlova oss. Och det kanske ni tycker låter dumt, men jag vill vara med Malin hela livet och jag har turen att ha hittat någon som vill vara med mig, och inte bara någon, utan den finaste.

Jag har läst Malins blogg ända sen hon började, och då handlade nästan alla inlägg om hur sviken hon kände sig av dig, hon var verkligen förstörd, hur fick du henne att förlåta dig och hur förlät du henne?

Jag vet inte, det är inte så länge sen men det känns som länge sedan.
Ni vet ju inte alla omständigheterna kring oss, men det berodde ganska mycket på att Malin aldrig trodde på oss, hon var så himla osäker på sig själv. Men nu är det annorlunda.
Hur hon förlät mig det måste ni kanske fråga henne, men jag är glad att hon gjorde det.
Och hur jag förlät henne, ja. Det låter som något man bara säger, men jag fattade att det låg i hennes osäkerhet som gjorde så att jag blev sårad, och då kunde jag ju inte bara stå där längre och se på när hon mådde dåligt.
Och när Tea dog så blev det verkligen uppenbart att någon var tvungen att se efter henne, och eftersom att jag fortfarande älskade henne så ville jag vara den personen.

Hur var det i Thailand Christoffer?:D

Haha tackar som frågar det var nice^^

Vilka brukar du hänga med?

Jag har ju mina grabbar, men jag hänger mest med Eric, som typ var ihop med Tea när hon dog, om ni har hört talas om honom, och sen är ju Malin min bästa vän.

Vad tycker du(chrille) om malins familj?

Ja, den bästa i den familjen är ju Malin själv. Hennes lillasyster Jennifer är så jäkla goo, och hennes mamma brukar jag inte uttala mig om. Men jag vet att Malin skulle behöva en riktig mamma och det är synd att hon inte kan vara det. Men det är väl som det är.

Om du christoffer fick ändra något med malin, vad skulle det vara då?

Då skulle jag christoffer ändra så att Tea inte var död. Att malin ska bli frisk behöver jag inte önska, det kommer att hända, det vet jag. Men Tea kommer aldrig tillbaka.

Så det var alla frågor jag har fått in, om det är något annat kan ni ju kommentera, men Malin kommer som sagt hem imorgon så då tar hon över bloggandet igen, men jag kommer att svara ändå.

Kramar, och tack för att ni stått ut med mig.
/Christoffer

Kommentarer
Postat av: e

Det var jätte bra att du hoppade in, vi var så oroliga för malin.
åhh så gulligt hoppas verkligen det kommer hålla hela livet :) Ni är så söta båda 2!

2008-04-24 @ 14:23:56
Postat av: e

skönt att du får komma hem imorn, man vill ju bara vara ute i de fina vädret :)

2008-04-24 @ 16:40:24
URL: http://ellenfannyb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0