You got mail

Satt precis och skulle leta efter ett mail från G, när jag såg ett gammalt mail från dig.
"Jag älskar dej min bästa vän. Malin, du är bara bäst. Jag var så jävla orolig när du låg på sjukhuset. Men så klart att du klarade dej. Du kunde ju inte lämna mig här sj!:) Jag älskar dej iaf, och jag kommer hem till dej imorgon, fast jag kan ringa innan som omväxling. Puss, från din Tea."
Fy satan vad jag saknar dig. Ditt skratt. Din doft. Jag har en massa filmer på mobilen när du och jag är ute på våra äventyr, när vi är på allsång på skansen, på tåget påväg mot centralen. Hemma när du mimar till cascada-everytime we touch. Men jag vågar inte titta på dem än.
Att läsa ditt mail gav mig styrka på något sätt. Det kändes som om du var här med mig. Plötsligt var jag inte ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0