Rest in fucking peace

Hur går man egentligen vidare när det västa tänkbara har hänt.
Hur ska jag reagera. Hur ska jag leva mitt liv, när du inte längre finns här.
Vi skulle ju göra allt tillsammans. Plugga, bo, finnas till, allt skulle vi, tillsammans.
Vad gör man när alla drömmar slås i spillror. Som den dära vasen som du slog sönder hemma hos mig i onsdags, den dyra duvet. Fast mamma har inte märkt något, ifall du bryr dig. Men jag tror inte att hon blir arg.
Det här kan inte hända, du fanns för bara några dagar sen. Timmarna är inte tillräckligt många för att anges i dagar egentligen. Jag kan säga exakta minuter med. Jag kan göra allt, allt för att få tillbaka dig bästavän.
Jag har verkligen kört ner mig. Jag kan inte käka, eller sova, men ändå så försöker jag vara som vanligt.
Det kanske verkar som om att jag inte bryr mig så mycket utåt, i skolan,men jag bryr mg mest.
Men med allt som hänt, så måste jag hålla huvudet ovanför ytan. Annars så går jag allvarligt under.
Jag antar att jag vill förklara varför jag gör som jag gör. Och jag hoppas att du lyssnar, där du nu är.
Jag är så jävla ledsen över att du är, jag kan inte ens säga det! Borta. Jag kan inte förstå vad jag har gjort för att förtjäna att förlora dig. Samtidigt som jag är arg på dig. Jag är ARG på dig Terese Erika Felicia. Hur kan du lämna mig. Du vet hur jag är, hur kan du bara försvinna, och lämna mig här. Utan någonting alls. Du lovade, du lovade, LÅVADE att aldrig lämna, aldrig glömma, att alltid finnas till. Men du lämnade mig inte med mening det vet jag. Du skulle aldrig göra något sånt mot mig.
Du är den bästa personen jag vet. Visste, Vet. VET! Du är min bästa vän, föralltid. Det kommer alltid att vara du och jag. Inget kan ändra på det. Inte ens döden.
Vi låter inte den hindra oss, vi är bästisar, Föralltid. Ingen kan ta ifrån mig det vi har haft.
Det verkar omöjligt att gå vidare just nu.
För hur går man egentligen vidare? Om jag inte gör det så kommer jag antagligen att ta i slutändan.
Men ifall jag gör det, går vidare. Betyder det att jag lämnar oss, och glömmer dig. Jag kan inte gå vidare ifall det betyder att jag lämnar dig. Vi kan aldrig lämna varandra.
Sov gott, älskade vän, vart du nu är.
Itsablogglife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0