Minnen

En dag skulle vi in till stan med Kevin, kommer du ihåg det? När vi fortfarande var ihop. Och Erik kom också, din på G sak. Han är helt förstörd föressten, han saknar dig så otroligt mycket, han älskar dig lika mycket som jag. Det låter fel, men det känns bra att det finns en till som jag, som jag kan prata med, någon som saknar lika dant.
Iallafall så var vi påväg mot tåget, och du och E fånade er, jag och K låssastjafsade väl som vanligt.
Det blev vattenkrig, du och jag mot K och E. Och vi vann, jag vet inte hur vi lyckades.
Det var nog en kombination av att de var extra snälla mot oss, och att vi tröttade ut de genom att putta ner dem på marken. Sen gick vi iallafall på tåget, alldeless fuktiga, eller ja, dyblöta snarare. Vi kom fram till T centralen.
Vi gick in på något Café, jag och K pussades väl mest, det var ju det enda vi gjorde. Fast jag älskade dig.
Du och E tyckte nog att det var lite pinsamt.
Det var 3 dagar innan avslutningen. Vem visste, att du 3 månader senare, inte längre skulle finnas till.
Jag har inte pratat med K, men jag och E har pratat. Vi ska gå tillsammans på begravningen, den är ju på fredag.
Jag är så jävla rädd. Men det ska gå, jag måste få säga hejdå, bästavän.
Det var ändå något annorlunda med den dagen med, allt var liksom perfekt. Din mamma ringde mig föressten idag, och frågade ifall jag vill esäga något på begravningen. Jag funderar på det. Jag vet ärligt inte ifall jag klarar av det, men jag tror att det är bra att göra det. Du skulle ha velat det.
Nej usch nu kommer tårarna smygande, jag bara saknar sönder dig, Tea. Varför är du borta. Jag drömmer om dig varje natt. Och du finns i mina tankar hela tiden.
Klassen är helt förstörd också. Alla bölar hela tiden, och på minnesstunden så blev det en sorts hysterisk stämning, alla bara skrek ut sin sorg. Allra mest jag. E satt helt förstörd med huvudet i händerna hela dagen.
Det är bara så jävla hemskt att leva just nu.
Aldrig mer ska jag få hålla din hand, som alltid var så varma. Aldrig mer ska vi sitta hela dagen i er bubbelpool mitt i vintern. Aldrig mer ska jag höra dig säga, " men seriÖST" Och "strumpebyxer". Aldrig mer ska dina gröna ögon titta på mig, aldrig mer ska du tvinga mig att se Mitt liv som fisk. aldrig mer, Never more.
Har du verkligen funnits, eller har allt varit en dröm?
A wonderful dream, but still a dream.
itsablogglife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0