Itsablogglife gnäller!

Vissa människor alltså, jävla skitstövlar.
Idag satt jag på bussen, och så kommer Ylva fram, en tjej som bara HATADE Tea när hon levde.
Hon var väl avundsjuk, för Tea var bäst och sötast, och hon hade Erik, Ylva är nog kär i honom, men han gillar inte ens henne, get over it liksom.
Iaf så kommer hon på bussen och sätter sig bredvid mig, ler sådär jättefalskt. Och frågar "Hur är det?"
Ja vadfan tror hon, jag mumlar bara och då så tar hon typ min hand och säger att hon saknar precis lika mycket som jag, och att vi skulle ta oss igenom det här tillsammans. Sen så skulle jag av.
Vilken JÄVLA MÄNNISKA! Det är människan som skrev ett hatbrev till Tea på PA när alla fick reda på att hon och E var på G. Det var hon som skrev SLAMPA på hela Teas skåp med blyerts, och det var hon som kastade en blöt pappersbit på T när hon skulle redovisa en grej på svenskan.
Jag bara hatar henne. Vadå att vi ska ta oss igenom detta tillsammans. Det finns inget VI. Och T hatade verkligen henne. Och jag med. För allt hon gjort.
Usch jag är så jävla arg just nu så jag kan knappt skriva.
Ylva jag hoppas att du läser det här, fast jag vet att du inte kommer det, det är inte okej att komma och försöka få¨mig att berätta om Tea, jag vill inte vara vän med dig. Du är en dålig männska, okänslig och osympatisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0