Imorgon

Imorgon. Jag är så jävla rädd just nu. Imorgon är det dax. Och det känns så hemskt, för efter begravningen, så får jag aldrig mer vara med dig, i samma rum menar jag. Aldrig mer får jag känna T lukten.
Och imorgon ska jag ta farväl av någon jag har kännt i 10 år. 10 jävla år. Det har gått fort. För fort.
Jag måste klara det. Men jag är så rädd, hur kommer jag att reagera? Jag har ingen aning faktiskt. Jagvetinte.
Men jag saknar dig bästavän, och insiken av att du är borta,är mer än jag klarar av just nu. Jag kan inte ens käka, om du var här så skulle du ha gnällt om det, jag vet att du inte vill att jag ska fala tillbaka till Anorexin, men det är svårt just nu. Du var den som tog mig egenom det förra gången, vad händer nu?
Imorgon. Gud, om du finns, hjälp mig att klara av det här. Jag har ingen annan att vända mig till.
itsablogglife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0