I love you

Om du bara visste, hur mycket jag saknar dig. Ditt leende, din röst, hela du som gjorde mig lycklig.
Jag saknar allt vi hade. Alla minnen, de saknar jag också, för jag vet att de inte längre spelar någon roll för någon annan än mig, förut var vi två om allt. Jag saknar att alltid ha någon vid min sida, att veta att någon alltid kommer att finnas där för mig, oavsett vad som händer. Du var den personen. Och jag saknar dig.
Men, (Jag vet att det här låter hemskt) men, lika mycket som jag saknar dig, så saknar jag mig själv. Den jag brukade vara innan du dog. Jag brukade vara bättre, snällare, jag brukade må bättre. Nu känner jag inte igen mig själv, jag är bitter och arg hela tiden, arg för att du lämnade mig, arg för att du inte är här.
Jag känner inte ingen den här personen jag har blivit. Och det skrämmer mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0