Efryfing to mi

När man precis mister saker, personer, och tankar. Så tänker man på det hela tiden. Efter ett tag glömmer man. Sedan kommer saknaden tillbaka, den gör sig påminnd.
Jag kom att tänka på allt jag har förlorat. Och bestämmde mig för att göra en lista. Jag vill inte att det här ska vara ett snyft inlägg, så det är inget sånt inlägg ^^


  • När jag gick i ettan flyttade min och T's bästa vän till Småland. Så vi träffade aldrig henne mer.
  • Min hund dog när jag var 10.
  • Min kusin dog i en bilolycka när jag var 15.
  • Jag var med i bilolyckan, och låg i respirator i 4dygn.
  • Jag förlorade min pojkvän
  • Min bästavän har lämnat mig. Pga av ett dumt anfall av epelepsi.

Ja. Det känns inte helt bra att läsa listan måste jag erkänna. Allt kunde jag komma över, förutom den sista punkten. Allvarligt, jag tror inte att jag kan.
Ifall någon hade sagt till mig, för 2 månader sen, att jag idag skulle vara helt ensam. Så skulle jag verkligen inte trott det. För jag skulle alltid ha dig. Visst var det så vi sa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0