Rip bästavän

Längesen jag skrev nu.
Saknar dig massor varje dag.
Allt är svårt utan dig. Saker som jag förut tog för givet finns inte längre kvar. Eller så är det bara mycket mer komplicerat än förut.
Bara att stiga upp på morgonen är svårt.
Igår skulle jag precis sätta på mig skorna och springa till bussen, bara upp till mitt rum först och hämta strumpor, råkade öppna fel låda, den som jag aldrig vågar öppna, där alla dina grejer finns.
Där låg din jordgubbsmössa bl.a. Den såg så tom ut, utan dig. Tårar som klibbar på kinden.
Jag kom för sent till skolan.
Och förra tisdagen kom din mamma över, du fyller ju år på fredag. Hon ville att vi skulle ha en minnes stund då. Det är klart att vi ska ha det, jag ska aldrig låta någon glömma dig älskling.
Allt jag gör, gör jag för dig.
Och på fredag skulle du fylla 16, eller du FYLLER faktiskt 16.
Fyfan vad jag gråter, men jag saknar dig så otroligt mycket, bara du förstod mig.
Jag skulle ge allt för att få dig tillbaka.
itsablogglife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0