Jag ångrar allt

Tänk alla gånger jag inte var med dig, för att vi skulle bort, för att jag var trött, eller upptagen.
Alla gånger jag missade att få vara med dig. Men jag visste ju inte att det snart inte skulle finnas några dagar med dig. Hur skulle jag kunna veta det?
Jag ångrar alla gånger jag på ett eller annat sätt valde att inte vara med dig. Om jag fick göra om något så skulle jag vara med dig natt och dag, alltid.
Det enda jag vill, är att få vara där du är.
Min enda önskan. Den enda önskan i världen som inte kan uppfyllas. Vi kommer aldrig att träffas mer. Jag känner det på mig. När det är ljust och mitt på dagen när andra frågar så kan man dra till med att " Vi träffas sen, i himlen för det tror jag på!"
Men kom igen. När jag sitter här i min ensamhet, i mörkret. Det är tyst och kallt, och jag vet. Att vi träffas aldrig mer.
Aldrig mer. Usch, hur mycket kan man gråta egentligen. Jag vill ha dig, jag behöver dig. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket, vet du det? Allt jag vill ha är dig, dig dig!
Allt som var bara du.
Din mamma ringde idag, hon frågade om jag ville ha din nalle, eller din ena. Du hade två, de vill behålla en men den andra, kaninen ville de att jag skulle ha, ska dra och hämta den, tar väl en halvtimme, eller något.
Skriver sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0