Hundra tankar

Det känns bara så hopplöst just nu. Jag skriver och skriver, men hur mycket jag än skriver, så kommer du inte tillbaka. Men jag ska ändå fortsätta skriva, så att jag aldrig glömmer.
Och dessutom så är Tea värd att bli ihågkommen.
Akon - Don't matter
.
Jag måste vara den enda som gråter när jag hör den. Tea och jag brukade lyssna på den, hon tyckte den var skitbra, det var hennes och Eriks låt.
"But it don't matter no, cause' I got you babe...."
Allt gör något nu, för jag har inte dig längre.
Det känns skithemskt. Du var min bästa vän, nej föressten det är inte sant du ÄR min bästa vän, alltid. Det finns ingen som du. Ingen skrattar som du, och dina skämt som bara du drog, våran humor gumman, den ägde ju allas. Fy fan vad jag saknar dig, jag har nog inte insett just hur mycket än.
Min blogg måste vara den tråkigaste och mest deprimerande bloggen i hela världen, men livet är fett deprimerande just nu. Jag vill dö, allvarligt, jag vill dö just idag. Inget är värt att leva för, jag mår skit, jag har ingen att prata med. Allt är bara usch.
Men jag har lovat Tea, att jag ska leva, att jag ska klara det här. Med eller utan henne, lovade jag. Fast aldrig utan henne. Inte ens nu. Inget kan skilja oss åt. Aldrig.
Jag älskar dig Tea. Mer än du anar. Om det finns något där uppe, (?) Vänta på mig då.
itsablogglife

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att det du skriver rör mig jätte mycket. Du skriver verkligen jätte fint. Och jag kan bara ana hur hemskt du har det. Jag och min bästavän håller på att glida isär just nu, och jag känner verkligen igen mig i dina texter, även fast hon inte har dött, så har vi tagit en pause, det känns som evigheter, men du har hjälpt mig att veta vilken väg jag ska gå. Hon är fortfarande min bästavän och jag saknar henne massor, jag ska skriva ett mail nu, förstår hur bra jag har det, som har henne i livet, vet inte hur jag skulle göra om hon försvann för evigt.
Mina tankar går till dig...

2008-03-01 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0