Rip Tea

Idag har jag en såndär dag, när jag verkligen önskar att du var här nu.
Mitt hjärta blöder och jag saknar sönder dig.
Tänkte på alla planer vi hade.
Vi skulle bo tillsammans och vi skulle ha en hund som skulle heta Tortelini, vi skulle ta studenten tillsammans.
Jag skulle vara din brudtärna och du skulle få vara mina barns gudmor.
Det slog mig, hur mycket som måste ha varit planerat för dig.
Din plats i klassen, den ska nu tas över av någon annan, du har ju, som rektorn så snällt påpekade, inte någon användning för den nu.
Reklambrev addresserade till dig, de måste strykas nu. Ditt namn i registret, stryk det. Broschyrer från svenska kyrkan och från olika körskolor ska inte skickas till dig något mer.
Jag känner mig sviken av livet som tog dig ifrån mig.
Det verkar som om alla spår av dig ska suddas ut.
Du lämnade världen och därmed mig.
Kvar står jag med krossade drömmar och ett krossat hjärta.
Men jag tittar ändå upp mot himlen, och hoppas att Tea ser samma sak som jag. Vi är sammansvetsade, om inte på jorden längre, så är vi ändå det i hjärtat. Alltid.
Jag lovar dig Tea, ingen kommer någonsin att kunna ta din plats. Tårarna tar aldrig slut, och inte smärtan heller.
Du kommer alltid att vara min bästavän. Jag lovar. Jag ska aldrig glömma.
itsablogglife

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark Malin, du skulle bara veta just hur. Jag fattar inte hur du pallar av allt, jag fattar fan inte hur du pallar. Tea är stolt över dig det vet man, och jag tror att ni träffas igen, jag började gråta när du skrev det där om att det var en massa planer som nu skulle strykas och att du strå kvar med ett krossat hjärta. Du berör med dina ord. Och jag är glad at jag hittade din blogg, jag ska uppskatta mina vänner mer, man vet aldrig hur länge de finns kvar. TA HAND OM DIG

2007-11-11 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0