Rip bästavän

Tack alla för kommentarerna. Ni anar inte hur glad jag blev över dem, så himla glad att ni brydde er, att ni bryr er om Tea, det är sånna som ni som ser till att hon aldrig blir glömd. Tack iallafall, de betyder jättemycket för mig. Ni skulle bara veta hur mycket det hjälper, att påminnas om att jag faktiskt inte är ensam... <33

Idag när jag kom hem och läste alla kommentarer så blev jag så obeskrivligt glad. Tänk hur mycket en liten kommentar kan stärka en.
Jag saknar dig bästavän, jag saknar din lukt, i dina armar kände jag mig trygg på något sätt.
Jag saknar det.
Trygghet är någon som jag alltid har varit beroende av, jag har aldrig fått det av mina föräldrar, så Tea blev liksom min trygghet. Det var det bästa som kunde ha hänt mig, att hon kom in i mitt liv.Ända sedan vi träffades när vi var kanske 6 år, så har hon varit min bästa vän, och hon kommer alltid att vara det.

Men det gör så ont att förstå att hon inte längre får finnas till.

Man kan inte höra hennes steg på jorden längre, för hon fick inte ta några fler. Jag kan inte känna hennes andetag längre, för hon får inte andas mer. Aldrig mer ska jag känna henne vid min sida, för hon får inte längre stå här.

Istället ska hon ligga två meter under jord.
Och jag önskar att det hade varit jag som dog istället. För Tea var en bättre person, hon var finast, och hon förtjänade att leva.
Nu är det min uppgift i livet att leva för henne.
Vi brukade säga, "hoppar du, så hoppar jag".
Men du hoppade utan mig, och nu känner jag mig så himla ensam. Många försöker stötta, men ingen är ju Tea, och det är ju henne jag behöver för att känna mig hel igen.
Allt hon har rört vid har ändå stannat upp, som om någon har tryckt på paus, och då vet jag att hon har funnits.
Att allt inte bara var en dröm, en gång har jag haft henne här, men det känns overkligt och avlägset.
Var du någonsin här, eller har jag bara drömt.
itsablogglife


Kommentarer
Postat av: BEA

Så otroligt sorgligt, may she rest in peace.
Hon är stolt över dig som försöker, det vet jag.

2007-11-09 @ 19:52:37
URL: http://beaaan.blogg.se
Postat av: En som sett er i många år.

kände henne inte, men såg er två i skolan varje dag, ständigt tillsammans, jag hade nog aldrig sett er två åtskillda innan det här hände, jag lider med dig, hon var en underbar person, det var det jag märkte av henne iaf

2007-11-09 @ 20:22:05
Postat av: Hanna

Fy fan man börjar ju böla när man läser och du måste liksom genomlida det också, ta hand om dig. Så gott det går

2007-11-09 @ 20:54:17
Postat av: Nikki

Jag gråter när jag läser din blogg.
Jag förstår dig.. Min bästa vän dog för fyra år sen.. vi hade dock inte varit vänner så länge men som första kärleken, det klickade bara.
Dessutom så beundrar jag dig, det är galet att du ens orkar skriva om det!! All cred till dig. Du kommer göra någon annan lycklig en dag och du förtjänar att bli en lycklig människa!

2007-11-10 @ 02:22:46
URL: http://thestoryof.blogg.se
Postat av: M.

Jag tycker du är otrolig och jag beundrar dig något enormt. Jag känner dig inte, och kan inte föreställa mig vad du gått igenom. Jag gråter när jag läser din blogg. Du skriver så fint och hade jag varit Tea hade jag varit otroligt stolt över dig!

2007-11-10 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0