Rest in fucking peace

Imorgon.
Förra året på din födelsedag var det på en torsdag. I skolan blev du äggad när sista lektionen var slut. Det var bara att dra hem till dig och byta kläder. Vi kollade på en film och så gjorde vi en tårta, med allt ni hade i skafferiet, vi tod oboy i grädden och frysta hallon, geleormar. Typiskt oss. Den dagen myste vi bara.
På fredagen, dagen efter så hade vi fest för dig, halva klassen och en massa andra från handbollslaget, och så.
Det var riktigt mysigt, alla tyckte om dig så himla mycket. Vad vi gjorde på festen vet alla som behöver veta, vi lekte fåniga lekar och hade pajkastartävling. och en massa mer.
Imorgon ska vi ha minnesstund för dig. Jag tror att ganska många kommer, men det spelar egentligen ingen roll. Jag kommer att vara där iallafall. Och din familj med.
På tal om det så blev du igår natt storasyster till Sara terése. Jag har inte sett henne än, men jag ska se henne imorgon. Älskling jag vet att du ville träffa henne. Och hon skulle vilja träffa dig, vi ska berätta om dig, och jag ska se efter henne. Allt är så rubbat just nu, du ska vara här.
jag orkar inte mer nu.
Skriver imorgon efter minnesstunden.
Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0